söndag 31 januari 2010

Nu är det lugn och ro i detta hus. Jag har funderingar på och duscha sen städa, eller om man kanske ska göra tvärtom? Denna slöhet inom mig, kryper sig sakta fram och ropar "Nej, orkar inte." man kanske blir lite mer pepp om man her på radion?..men jag kom just på att "attans, jag har XP och inte Windos 7". Sen kommer fråga, vill jag lyssna på P3 Rockster eller Bandit Rock? Men nu valde jag P3 Rockster tjoho!.


Nu i helgen har Elvira sovit här, som är min syster äldsta dotter. Jag har kört skoter och hon har tolkat bakom och fått en del snö i ansiktet ;). Gjorde lite hopp så hon fick hoppa, men efter ett tag blev det lite kyligt, det var nämligen -15 grader ute. Senare mot kvällen kom Elli på besök, vi drack lite kaffe och snacka. Efter det såg jag och Elvira man In Black 2 och efter det blev det Twilight. Nu idag kom Britta på besök så då blev det lite mer kaffe och snack, vi satt även och såg på Real Housewives, väldigt underhållande serie om jag får säga det haha.
Nej dags och städa sen duscha.


HejDå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar