torsdag 28 januari 2010

Detta blir spännande. Imorgon klockan 11 ska jag bli intervjuad av Sophie angåeende skotrar osv. Var meningen att det skulle ha blivit av tidigare, men pga omständigheterna som varit hemma, blev det dessvärre inte av. Det kommer bli kul, funderar vad man egentligen ska säga om just "skotar" eller "skoter åkande"? kan inte speciellt mkt om just skoterns motorik och olika modeller osv. Men jag ger svar på det jag kan, mer än så kan man inte begära, ellerhur ;).


Sen imorgon skall jag försöka få tag i Jonas(?) nummer. (Chefen som jag skulle kontakta angående ansökan till SSAB) berätta att jag nu gett min ansökan och sedan höra vad han säger om jobbet. Om jag nu får något besked om när jag börjar jobba, skall sedan kontakta min handläggare och förklara lite mer om denna jobb situation och höra vad han anser, om praktiksökandet och min resa ner till Sara. Jag hoppas jag får tag i Jonas nummer, orkar inte vänta på att "far ska stöta på honom".


Igår hitta jag en bra bärbar dator på Internet, som jag väldigt gärna skulle vilja ha till skolan(om jag nu kommer in på den). Det är ett bra märke och ett väldigt bra pris på den, en Acer Aspire 5732Z . Den ligger på omkring 4600Kr, jag fann det inte allt för dyrt. Då slipper jag bära med min stationära dator ända ner till Umeå. Det ända jag kommer sakna är mina högtalare och bas, som jag har på den stationära. Men vi ser väl, kanske tar med dom vem vet.


Nej nu orkar jag inte skriva mer, far kommer hem snart också.


Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar