lördag 16 januari 2010

God Morgon. Jag sitter hos Britta och Marcus nu, dock sover alla. Men det gör mig inget, jag lallar på vid Marcus dator på facebook och dricker kaffe, i min rödrutiga pyjamas ;). Jag måste medge att livet känns nästan underbart. jag kommer få jobba på SSAB nu redan i Mars, som solflicka(om det var så det kallades?). Egentligen börjar man lite senare, när man är solflicka, men högsta chefen på koks förklara för min far, att jag skulle få börja redan i Mars. Förstå vad jag kommer tjäna pengar !!. Det känns extra skönt, för att nu vet jag, att jag slipper bråka med Arbetsförmedlingen. Jag vet inte riktigt hur länge det blir på SSAB, men skulle kunna tänka mig något mellan Mars t.o.m Augusti och vem vet, om jag gör riktigt bra ifrån mig, kanske jag till och med kan få jobb där på övrig tid ;).


Sen ska jag även söka till Beteendevetenskaps Programmet, i Umeå. Det börjar till Hösten, Milla kanske till och med skulle söka, extra kul ! Hon kan den staden till bättre än vad jag kan. Sen kommer Emelie studera i Skellefteå, alla blir som närmare varandra. Sara prata även om flytt till Norge ett år, på någon fotoskola, där man kan välja dubbelrum och då följer nog jag med, om allt går som planerna vill säga. Skulle väldigt gärna vilja det! <3. style="font-style: italic;">jag vet vad jag ska göra en bit framåt. Ingen mer ångest över att känna sig ovis om tiden längre fram. "Vad ska jag göra till sommaren, kommer jag hitta något jobb?, vad skulle jag vilja studera egentligen, mer än musik? Hur går jag till väga? " osv. Det ända jag verkligen måste fixa är körkortet, det skulle vara väldigt bra och ha, om jag får shift(stavas det så?) där det inte går några bussar. Man vill varken komma försent eller fastna på jobbet pga brist på buss hem.



Nej nu ska jag nog gå ut och röka, njuta av detta lugn jag har inom mig. Sen ringa min älskling vid tolv. Jag ska setill och åka ner till henne igen, innan mars. Bara spara pengar så det ryker om det. Weii åka flygplaan!. >




Ha Det Grait !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar