måndag 6 juni 2011

Underbara väder, sitter dock inne nu med Gustav, Lisa, Beck och Pumla. Vi var nyligen ute med 2filtar, kaffe, kamera och spelade kort. Det är klippning på g igen här nu, vi klippte mig i helgen. Nu är min sidecut tillbaks! dock behöver jag färga håret, ser lite halv fläckigt ut. Nu sitter jag och stirrar när Lisa blir klippt av Pumla, sen ska hon tydligen klippa till mig igen. Beck står vid sidan om mig och dansa lite Zumba, underbara musik. Det är en äkta sommarkänsla i denna lägenhet, med dessa underbara människor. Senare ska vi vandra in till stan, ja ni hörde rätt, vi ska gå från Hertsön till stan. Provade gå den biten med Pumla igår, det var helt okej, bara man har rätt skor vill säga.


Nåväl i helgen hade jag 2 Kirunabor hos mig, Katti och Ellan, det blev en hel del ölande. Fredag for vi ut på Heros och härjade och under lördagen blev det förfest hos mig. Pumla, Beck, Katti, Ellan, Lisa, Casper, Jessica, Linn, Anna, Mimmi, Carro, Janne och en snubbe till. Sedan for vi ut på Make Out och röjde. Kan medge att jag var rätt sliten i Söndags hyffa, blev lite tomt när nötterna åkte hem. Nåväl dom verkade ha haft en toppen helg och det var det som var meningen.


Hm vad mer? onsdag är min sista dag på skolan, innan jag börjar jobba. Men skall nog vara kvar där till på Fredag. Försöka göra bort så mycket som möjligt. Börjar jobba 13Juni, iik vad jag längtar. Nej nu vet jag inte vad mer jag kan skriva?


Ha det grait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar