fredag 24 juni 2011


Det var den 23 födelsedagen, det känns att man börjar bli äldre. Vaknade upp och glömde helt och hållet bort att jag fyllde år igår och vad jag fyllde. Min första tanke var "åh gu, nu börjar jag bli virrig". Nåja dagen vandra på bra dock väldigt lång kändes den, virrig som man är glömde jag ..nu kommer jag inte på vad det heter...mitt kort jag använder när jag blipblipp:ar på Timekey.n. Men det var bara och göra det manuellt på datorn istället, ingen större fara än så.


När jag kom hem mötte jag mor och far vid min dörr, dom hann dit lite tidigare än mig. Mor hade nämligen bakat en tårta åt mig och köpte lite fika till mitt lilla kalas. Jag fick även en strykbräda i present, vilket kändes perfekt med tanken på envis som jag är, vägrar jag sätta in mina tröjor i garderoben förns jag har strukit dom!. Det första jag gjorde när alla farit var och stryka mina kläder mwaha.


Senare kom min syster och hela hennes familj, det blev tårta, kakor, glass med bananer och chokladsås, det blev riktigt mysigt. Av henne fick jag en skruvdragare och ett torkställ, precis vad jag också behövde. Den andra blev lite ..trasig sist. Det var även ett lite kalas i Onsdags efter jobbet hos Beck med Alexandra, Emma, Janne och Lisa. Jag fick ett fint litet kort och lågsockar där det stod veckans dag dvs Mån - Sön.


Nej måste sluta nu, min syster är på väg hit. Ha det grait.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar