måndag 20 juni 2011

Det regnar en aning ute, jag sitter inne med full ångest, en kopp kaffe och ser Jaws 2. Det var egentligen menat att jag skulle vara på Introduktionsdagen idag, men busstiderna hann ändras från igår till idag. Det ändrades på tid hur fort det tar för bussen och när den avgår. Jag har inte numret till min chef heller, men imorrn ska jag ändå till jobbet, får helt enkelt förklara då. Usch usch mitt samvete får spader, man får ledigt hela dagen för Introduktionsdagen, men nu får dom ingen närvaro av mig. Nåväl, världen går inte under pga detta..får jag hoppas.




Kom i underfund med och kanske skaffa en billigare systemkamera? Nu är man inget proffs direkt, men lite har jag hunnit lära mig av Sara faktiskt och även av Marre. Sen finns det alltid någon man kan fråga där ute, om det skulle tjorva sig. Ska prova kolla runt lite, fotografera har alltid varit roligt. Det gäller dock och vara på rätt humör, åtminstone för min del, annars fungerar det inte alls.

Får fundera lite, har lite andra saker jag skulle behöva handla först, skoställ, liten soffgrupp till hallen, tavlor, strykbräda, tvättställ, nya gardiner, handdukar, tallrikar, någonting och ha mina dusch grejjer i, bordsdukar och någon lampa. Juste, funderade även på någon form av mindre bokhylla, ställa den bakom soffan. Tänkte att man kunde skärma av sängen lite med den, vore ganska mysigt. Denna skulle inte sitta fel, måste kolla upp längd osv, den var inte farligt dyr heller. Men måste ta mig till ikea och jag ska köpa den.


Hitta även en ganska läcker Capri Hylla på MIO.se, om jag skulle köpa den vet jag exakt vars jag skulle ha den, men den kosta 1990Kr, dvs att det får vara för denna gång. Men den är riktigt läcker!




Nej nu får det räcka, hitta en massa läckra saker. Ha det grait.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar