söndag 12 juni 2011

Katastrof, katastrof! Idag är jag duktig, tvättar, städar fixar och donar. Men vad händer när jag ska hänga upp tvätten, jo hela jävla torkstället viker sig och går sönder! Aargh vad arg jag blev först, men efter en stund börja jag skratta. Jävla billiskit, sen börja jag kolla om det kan ha varit något svetsfel och vad det kan vara för material när den vek sig för ingenting. Eller jag skall inte ljuga det var trots allt blöttvätt på den, dvs 2handukar, massa kläder, 2 lakan osv. Jag får helt enkelt försöka leta en nyare och bättre, lite mer stabil.



Snart blir det en tripp till Willys och handla lite mat, efter det ska jag laga mat. Nej denna dag blir som en söndag brukar bli, fixa hemmet och ta det lugnt innan jobbet börjar. Nåväl, nu ska jag ta och skriva en handlingslista.

Ha det grait.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar