torsdag 27 maj 2010

Nu sitter jag här och försöker låtsas att jag kan allt om datorer och dess teknik. Allt jag har lyckats med är och ändra bakgrundsbild! Kanske texten också?. Tänk om man kunde ha lite intresse för och lära sig, egentligen verkar det inte allt för svårt. Men mitt temperament håller dessvärre inte, det skulle koka över ganska snabbt och jag skulle skrika "Jag hatar datorer!! förbannde jävla åh! vem fan behöver en sån! helvete." Av någon anledning fick jag precis upp en bild i huvet, där jag ser hur detta händer och samtidigt hur Britta står vid sidan om och gör allt för och hålla sig för skratt.

Det får mig att tänka på, när vi skulle klyva ved och jag röt till "Å vars fan är bänkjäveln?!" när den hade försvunnit. Vi skrattade ganska mycket åt det, efteråt. Jag hade varit bitter hela morgonen och varnat för mitt menshumör så hon inte skulle tro, att jag var arg på henne. Jag har kommit på att jag ska börja varna lite när det där humöret kommer upp, det är inte allt för ofta folk ser/hör mig arg eller ilsk.


Påtal om skit, måste jag bära in ved skiten idag igen. Nåja 60års kalas imorrn och krogen på Lördag. Ha det Grait.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar