torsdag 3 juni 2010

Snart börjar mitt jobb, snart blir mina fortsatta vandringar mot Ssab. Stiger upp klockan 05:00 och slutar 16:00. Ibland kanske det blir en ännu senare hemgång, vill inte missa gymmet. Speciellt inte när det är precis brevid, slöhet släng dig i väggen! ..jag hoppas bara det varar, känner min ork in och utantill . Den har ett helt eget liv, om man säger så.


Nåväl, kanske skall skriva om något intressantare? som..jaa helgens bravader! blev tvungen och bära in mangeln åt mor först. man kan nästan tro att ja gär karln i huset. Jag är starkare än min mor och min far har artros i båda axlarna. Sen kände jag att mangeln var inte lika tung som tidigare, gymmandet har alltså gett resultat. Jag erkänner, det kommer ett litet nöjt flin på mina läppar.

Nej nu skulle det vara om helgen. Becks pojk var i Happis och arbetade, hon kände sig lite ensam och ville ha sovgäster över natten för och slippa den känslan. Jag, Alexandra och Beck far till Willys och köper ingridienser till en Pizza, vi möter även Emelie och tar ett snabbt surr med henne. När vi kommer till henne gör vi pizzan och Alexandra börja driva med mig om mina skor och jag håller bokstavligt talat på och dö av skratt, var väldigt övertrött. Hade på min mina Cowboybots. Sen la hon till någon konstig finlandssvensk dialekt som gjorde det hela bar aännu roligare. Det var så fruktansvärt kul att jag grät, kan inte minnas att jag skrattat så mycket på länge.

Efter maten, då jag var alldeles proppmätt, men tydligen inte dom andra. Gick vi och köpte ett glasspaket, en dricka och ett paket med frusna bär. Hon fortsatte med mina skor, tror jag skratta hela vägen. Fick lite konstiga blickar mot mig, men jag hade kul iaf. När vi kom tillbaka blev det alkohol, hjärtersju, ölspel och Sanning eller Konsekvens. Det sluta med att jag skulle springa ut med Becks skurmopp och locket till deras grill och leka ridare och slåss mot en drake. Jag tog 2 eller 3 shotar innan jag gjorde det för och tillkalla mitt hederliga mod!. Förhoppningsvis såg ingen av alla studenter som bor där. Sen fick jag blunda och räcka ut tungan, där alexandra hedde 3olika kryddor, när hon kom till andra kryddan, vad det då var? så råkades jag fnysa ut det när jag börja skratta. Det måste ha sett hyfsat humoristiskt ut!.

Senare gick vi och la oss, det tog inte länge förns Alexandra somna och börja prata och skratta i sömnen. Vid ett tillfälle satt hon sig upp och gjorde något. Efter ett tag gick jag och la mig i ett annat rum, det blev påtok för varmt för min del. När vi steg upp gjorde Beck gröt åt oss, med..Cacao och 3 liter salt, jag åt hälften. Senare for Alex med bussen till skolan, medan jag och Beck gnoma på hemma hos henne. Vid någon tid som jag inte kommer ihåg, tog vi bussen in mot stan och mötte Alex igen, vi skulle nämligen följa med henne och göra någon orientering. Min fötter tog, hade helt fel skor. Alexandra, om du läser detta," Jag mötte ingen Cowboy i skogen! :( " .

Nu orkar jag inte skriva mycket mer. Idag blir det gymmet med Beck. Det är nog allt. Ha det grait !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar