torsdag 20 maj 2010

- Man ska inte springa upp för en nedförsbacke.

Idag blir en fin dag, solen steker, Beck och jag ska gymma idag(gjorde det även igår), senare kommer Elli, när jag kommer hem skall jag ut och köra bil och sedan efter det blir det fest hos Krille med Elli. Varför det blir på en torsdag är pga att Krille är ledig Fredag och Jobbar Lördag. Nyligt visade termomenter 29varmgrader i solen och jag tycker mig ha hört lite varningar om bränder pga torka, lite här och var. Upplystring till alla oss rökar,
- Släng inte fimpen på gräsmattan och var noga att det inte glöder när du fimpat!.


Igår var det riktigt kul, efter jag och Beck gymmat. Satt vi oss ner och åt våra mackor och disskutera om olika ting, sedan märker vi att det finns en annan gymsal till vänstersida, när man kommer in. Det satt en humoristisk lapp där "15års åldersgräns" haha. Skönt dock, slipper man småungar som far och springer runt. medan vi satt och åt bjöd dom på kaffe och kakor, som jag även har hört ska man få i sig snabba kalorier? nej jag minns inte riktigt vad det var. Men dom kom även med festis och kexchoklad, desvärre kunde jag inte hålla mig från kexchokladen igårkväll när jag kom hem. Den såg allt för aptitlig ut och med mitt svängande humör berhövde jag lite choklad för och lugna mig. För och lugna en kvinna är choklad alltid bra ;) .


Idag tänkte jag se om vi kanske kan träna 1½h. Det var tänkt att vi skulle göra det igår, men jag blev väldigt yr, vilket jag tror kom från hungern jag kände. Jo gott folk, nu ska ni få veta. Jag ska minska ner på ölandet, vi disskutera om vikt osv igår. Beck klappa mig på magen och sa, "jadu Nunn, kanske du ska minska ner på ölandet". jag kan erkänna att jag kände mig lite som en karl, när hon gjorde så. Hur ofta gör man så på en kvinna? nej det gav nu resultat till att det ska minskas. Det kommer bli svårt, men det skadar inte och försöka. Nej nu på detta räcka.


ha det grait

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar