söndag 16 maj 2010

Glad Sommar ! Man kan nästan säga att det är sommar nu, lika varmt som på sommaren iaf. Disskutioner om olika planer har gjorts och allas idéer har flugit hit och dit. Första idén var att Jag, Britta och Markus ska fara på kryssning någon gång under sommaren. Det är otroligt skoj med kryssningar, det var det med Sweden Rock Kryssingen åtminstone. Dock var det mkt fylla, men det var kul ändå. Jag tror nästan, det roligaste med allt var att vi gick vilse massa gånger. Med tanke på båtens storlek, kanske det inte är så konstigt.



Andra idén..(åh fyfan kolla vad teknisk jag var! lyckades lista ut hur man fixa apostroftecken ovanför e:t) iaf andra idén var och fara till Rhodos i Grekland. Jag och Alexandra diskutera det, men dessvärre är deras årstider lika med Sveriges. Vi funderade på och fara efter nyår, men då har även dom vinter. Sen har dom denna ekonomikris också. Detta resulterar till att en resa till Grekland blir nog dessvärre inte av. Dock har vi diskutioner om och åka till andra ställe..det gäller bara och komma på vilka andra ställen vi kan tänka oss. Länger än; "Jamen vi far väl någon annanstans då?" har vi inte kommit.




Tredje idén var och fara på Lulekalaset och det blir givetvis av. Ska se om jag kan få hem billigare biljetter dit, från jobbet. Fjärde idén var och fara på Blues festivalen på Flakasand, som i sin tur ligger vid Kalix?. Har varit där en gång och det var väldigt trevligt, mycket bra musik ;).


Femte och sista idèn just nu är och fara på Peace And Love i Borlänge, har varit där en gång tidigare och det var trevligt, tyckte dock det liknade Lulekalaset en del. Men dom har faktiskt bättre artister där och så är det nog lite större och en smula dyrare..ni förstod ironin med en "smula" va?.




I övrigt har jag blivit förkyld, ovanligt va. Det är bland det värsta jag vet med Vår/sommaren, jag blir ALLTID förkyld. Men det är inte den kraftigare förkylningen, som jag i vanligafall brukar ha, utan en lite mildare..åh vad intressant och läsa om mina förkylningar Annars har jag funderingar på om jag ska börja använda ett halsband jag fick av min kusin, i julklapp för några år sedan. Ända nackdelen med det är att halsbandet är väldigt långt. Tänkte att jag ska kolla upp, om jag kan hitta något kortare här hemma, som passar. Måste dock byta batteri på klockan där, den har stannat. Tiden står still !



Min plan idag var att jag skulle ut och tvätta min bil. Men denna blåst fick mig i andra tankar som liknar "Nää..vi tar det imorrn istället" Men ändå är jag lite sugen, förstår ni mitt dilemma?! viljan och orken slåss om liv och död i min kropp just nu, jag själv känner mig neutral så jag står inte på någons sida..höhö.



Nej nu ska jag väl ut och göra någon nytta!

Ha Det Grait

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar