måndag 26 oktober 2009

detta är ekot och klockan är sju.

Fy vad hemskt, min längtan efter något stort gick i kras nyss ;(. Hur kan dom..hur kan dom göra så mot mig?! jag kommer få vänta en HEL vecka på det!.


Jag har som sagt nämligen beställt ett Deep Purple bälte kring den 10de. tyckte att det tog en jädrans tid för det att anlända. Jag provade skicka ett mail om att få det där nummret så man kan söka vars paketet är. Men då fick jag veta nyss att beställningen dom gjort efter det bältet, hade inte kommit!

Hejsan Sandra.

Något måste blivit fel för vi fick inte ditt bälte idag när vi fick varorfrån den levarantören! Nu tar det ca 1 vecka innan vi får varor därifrånigen, vill du vänta så länge?
.







Klart jag kan vänta, men ååh en hel vecka och garanterat lite till. Nåja, vad gör man? får helt enkel vänta som ett snällt litet barn efter julklappar.



JO, jag köpte ett par killkallingar i lördags, fy så sköna dom är. Helt underbara, dom sitter på plats och bara är allmänt gudomliga och otroligt snygga! vad mer kan ajg nämna? jo Sara ska spela hockey idag åhåh så snygg hon kommer se ut grrr, älskar när hon tar på sig sin hockey utrustning ;) sen sen ?? ska jag fira halloween i Happis. Ska ta med min dräkt försäkerhetens skull..kanske inte hjälmen? jag kommer lätt vara coolast!

Nej nu orkar jag än en gång inte skriva mer.
Detta får räcka för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar