söndag 25 oktober 2009

En Underbar Vecka

Idag for min älskling hem. Jag känner en otrolig längtan efter henne redan, jag kan ej beskriva med ord hur mycket hon betyder för mig. Hon får mitt leende att växa och hjärtat att slå, vad mer finns där att säga som kan förklaras på ett bättre sätt?


Nu skall jag
summera hur tiden i Gamleby var. Jag fick ett litet sug att dela med mig om dagarna där, vad som har skett osv. Ni är väl lite nyfikna va? ;)


Tisdag - Jag var fruktansvärt trött, hade bara sovit ca 2-3h. Kan det ha varit resfeber eller nervositet att resa själv, eller helt enkelt bara en otrolig längtan efter Sara? jag kan tyvärr inte ge ett klart tecken på vad det var, antar att det var lite av varje..(om ni ville veta förstås). Nåväl jag höll på försova mig, flyget gick Kl10 och som ni vet, måste man vara 30min före för att lämna in resväskor i..den där maniken. Jag blir väckt Kl 8:50 och känner hur paniken sprider sig, det vara bara på med kläderna och packa färdigt det sista, sen rusa ut till bilen och fara. Inte nog med det, jag glömde mitt headset till mobilen vilket betyder..ingen musik(jävla skit!). För övrigt höll jag även på glömma buss och flygbiljetterna hem. Men kom ihåg dom i sista sekunden.


Kommer fram till Kallax i sista minuten och får sedan veta att mitt flyg blir försenat (jippie). Men det gjorde mig inget, kom till Stockhol och hann med den flygbuss jag planerat att ta. När jag är framme på City Terminalen får jag sitta i ca 2½h och vänta på min buss till Linköping. När det är ca5min kvar tills bussen går upptäcker jag att jag köar i fel Gate. - Åh Nej! tänker jag och springer till en tv för att kolla upp den rätta Gaten. Tur som var hann jag till den och lämnade min väska och intog en plats. Då var det bara att åka buss i ca 3½h till Linköping, jag kan lova er att jag fick tygsmak i arslet. Väl framme i Linköping fick jag luska ur vars man skulle ta buss till Gamleby och självklart fick jag stå och vänta i 1h(min vanliga tur). 1h och 40min senare är jag framme i Gamleby, med en hemsk huvudverk men ändå fanns där ett stor leende på läpparna. Man kan väl säga att jag åkte samanlagt åkte ca 6h buss allt som allt, men det känndes som mer ;P.


Vet ni vad, jag orkar inte summera allt i dagar, jag kan förklara lite kort istället. Jag tappade orka att skriva allt detaljerat och jag tror inte heller att någon skulle orka läsa all text. Nåja jag kommer fram Sara möter upp mig massa pussar, krama roch leende på läpparna. Under dagarna var det en del fotografering, jag fickv ar alite modell mwaha så snygg som jag är så är det väl inte så underligt!! ;) HÖHÖ. Jag fick posa med en borrmaskin, cigg och någon typ av limpistol. Det var faktiskt lite fräckt, häftigt med alla studios(säger man så?).


När vi skulle hem, somnade jag och Sara om och om igen på alla resor. Vi var så fruktansvärt trötta. Jag vet seriöst inte hur många gånger jag somnade? hoppas bara jag inte snarkade! ^^ omkring 21:30 var vi ääntligen framme. Otroligt skönt och desutom snöade en massa, ett extra plus! Vi bädda ner oss när vi kom hem och låg och myste en massa.


Lördag den 24/10 1år har jag och Sara varit tillsammans. Vi for in till stan, sara köpte sig 2par byxor, jag köpte mig ett spel och underkläder. Vi kollade runt lite överallt, vi ville gå på bio med fanns inge bra film som gick tyvärr. Då vadnra vi vidare till Ban Thai (om det stavas så?) för att fira med lite finare och lyxigare mat. Sara kunde inte riktigt släppa hur underbart god hennes mat var <3



Äsch nej jag orkar inte skriva mer nu! Dagen var underbar och min älskling är den vackraste människan som finns på denna jord. Jag kan ej beskriva med ord hur mycket hon betyder för mig. Jag Älskar Dig så trorligt mycket Sara.


nej nu får det räcka, ha det grait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar