måndag 12 oktober 2009

Goder Afton!

Jag finner inget inressant att skriva, men ändå finns där en längtan att få skriva ut, om något som alla kan få en del av. Jag kallar det information.

Denna dag kan man kalla för en "bussens dag" har nämligen åkt buss 7gånger idag. Jag har dragit med mig Britta på lite olika ställen, som Universitetet och Bergnäsets Vårdcentral samt var vi en sväng hem till Britta. Jag fick allting gjort, som skulle göras, det känns otroligt bra! Annars brukar det oftast skjutas upp och bli sen som i sin tur oftast är/blir ett "försent".


I övrigt (som jag alltid skriver) har denna dag varit skit kall! Man har jävlart säkert frusit arslet av sig. Frost överallt, om det ska vara kallt, kan det väl åtminstone komma lite snö? det är orättvist, varför ska Kalix, Över Kalix och Haparanda få ha snö, men inte vi! ;( Mr Snowman, where are you?.


Nej nu finner jag ingen mer ork för att uppdatera alla små parlinotomtar. Längtar grymt mycket till den 20/10 !!

Ha det grait

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar