tisdag 6 oktober 2009

detta hemska sug

Jag hatar detta sug efter allt onyttigt!


Här försöker jag gå på diet, eller rättare sagt "äta sunt" och det fungerar faktiskt! Jag har faktiskt gått ned från 63,7Kg till 58,5Kg på en månad. Det ända jag gjort är att undvika onyttigheter, som ex; Bullar, godis, pizza, hamburgare, dricka osv och självklart äta rätt mängd portion och 3måltid om dagen och en riktigt bra frukost. Jag har faktiskt ätit hamburgare och druckigt dricka ibland, framförallt öl, den går inte att undvika! ;). Men jag börjar må illa efter jag ätit hamburgare. Kan det vara kroppen som säger emot?


Just nu är jag grymt sugen på chips, pizza, iskall cola, en bra film och massa godis!..kanske egentligen bara är ett tecken på att min mens är påväg? åh fyfan vad gott med chips!!..vilken plåga ;( nåväl någon gång kan man unna sig med det, bara det inte blir för ofta. Nej nu ska jag ut och röka, kanske tappar suget då!.


Ha det Grait !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar