söndag 6 juni 2010

Ännu en helg med fulla bravader. Dock vara det bara en dag, men det känns som att hela helgen varade under en dag, speciellt dagen efter då huvet värker och kroppen skriker "Ge mig vatten och mat!"

Fredagen var lugn, mor klippte min lugg i etapper och sedan färgade vi mitt hår vinrött. Dock syns det inte bortsett från hårbotten, som är alldeles röd. Sen köpte jag även två linnen, i svart och vitt. När allt var färdigt gick jag över till Elli och såg på film med henne och Linda. Far hade bränt Maneater åt mig och den var så dålig att den nästan var bra. Nästa dag var det dags för krogen igen, vi förfesta jag Britta och Alexandra i Brittas tomma lägenhet. Det var väldigt trevligt faktiskt, riktigt kul. Sen Bokade Britta bord på allstar, vi for dit och käkade några kycklingvingar. Starka var dom och kletiga, men det var väldigt gott! sen tog vi självklart öl till det. Senare for vi till porrön och träffa lite folk , var där i max1h sen for vi hem. ..fy vad jobbigt det var och skrika detta inlägg, det går allt för segt.


Imorrn börjar jag jobba, efter det ska jag till gymmet själv pga Beck är magsjuk. Vill gymma vill vill vill. Påtal om gym och sådana bra saker behöver jag köpa cigg, dom tog slut igår, två pack..helt vansinigt!.


Nej nu God natt

1 kommentar: