fredag 25 juni 2010

Då är det midsommar idag, fest, grilla och lite olika spel. Sitter med kaffe och tar det lungt, funderar om jag ska använda min nya tång idag, försöka fixa något med håret. Imorrn och på Söndag blir det tivoli, längesedan man åkte någon karusell.

Kom på att jag kanske skulle berätta allt jag fick i födelsedagspresent, påtal om myror alltså? Av Alexandra, Beck och Janne fick jag Ölspelet, av Alexandra fick jag även en stor sov t-shirt, mamma fick jag blommor och godis, Morfar och Britt fick jag 100kr och en blomma, av syster fick jag en sportbh och av Britta fick jag massa duschprodukter och hudkräm. Har använt det idag, luktar totalt underbart!. Mor lovade mig en säng, men jag tvivlar. Till mig själv blev det denna underbara Acer Aspire 5538G.



Nej nu ska jag gå, ha en bra "Missommar" som dom säger nere i sönder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar