måndag 7 december 2009

Hejsan Folket, hoppas allt är bra med er. Här löper det faktiskt på(...)eller något liknande. Men det känns ändå rätt bra faktiskt, snart är det jul och nästa Söndag kommer gumman min hem. Jag kan inte bärga mig tills jag får träffa henne. Kommer jag kunna hålla tillbaka mitt iver? min stora längtan jag haft efter henne? nej, jag kommer nog gå mot henne med ett leende som går upp i himlen, med en skarp längtan av att springa och krama musten ur henne <3(..sugen jag blev på julmust!).



Jag kom faktiskt och tänka på alla olika klädstilar man haft under alla år. Mjukisbyxa, hiphop, rock och nu, någon blandad stil?. Egentligen vill jag ha tillbaka min rockiga stil, men då skulle jag behöva införskaffa mig lite kättingar och ..vad heter det nu..åh vad jobbigt när man inte kommer på! det är iaf sådana där band man knäpper fast på byxorna som hänger ned (som egentligen är till för att hålla upp byxorna) jag vet att Sara har sådana och Casper med. Men kommer fasen inte på vad dom heter nu?. Nåja, sen skulle man hitta orken att fixa håret och sminka sig. För mig räcker det med ...herregu, nu kommer jag fan inte på det heter heller!..(tänker)..Eyeliner och Maskara heter det. Egentligen vad är skillnadenEyeliner och ..alltså helvete, detta är ju helt otroligt..tänkte på den andra grejjen för en sekund sedan och nu minns jag inte alls vad den heter !!..vad händer med mitt minne. JO Kajal heter det, ja vad är skillnaden på dom två?? är inte speciellt insatt i smink, låter oftast andra sminka mig ;) ..kul..tog på mig en alldeles ny tvättad tröja och det första jag gör, är att spilla kaffe på den..detta är inte min dag.


Jag vet inte vad jag ska skriva mer, eller jo men jag orkar inte. Finner ingen ork, har vakat inatt för att försöka vända rätt på dygnet nu. Hållkar i mig en hel massa kaffe, för att orka hålla ögona öppna. Kroppen är inte trött men ögona får jag påminna att hålla sig öppna. Får spela mer GTA IV som jag har fått igen nu. Det var inte så komplicerat osm jag trode, lite tjorvigt men det fungerar. Har fastnat på ett race nu, när man sladdar far bilen åthelvete. Men det är lite kul faktiskt, det blir mkt spotta och svära ;9 nej nu ska jag fortsätta spela!



Ha Det Grait !

1 kommentar:

  1. Det heter hängslen! ;)Skillnaden på kajal o eyeliner är att eyeliner sätter man på ögat (den brukar vara i "vattnig" form, kajal sätter man under, eller alltså där fransarna är, haha svårt å förklara för en som inte heller är speciellt insatt :P

    SvaraRadera