måndag 28 december 2009

1. Gjorde du något nytt i år, som du aldrig gjort förut?
Jag reste alldeles själv (ner till Gamleby)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kom faktiskt inte ihåg vad jag gav för några?

3. Blev någon/några av dina vänner, föräldrar i år?
Nej det var förra året, tror jag?

4. Dog någon som stod dig nära?
Alla överlevde <3

5. Vilka länder besökte du?
Sverige och Finland

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Pengaar..mer säger jag inte

7. Vilket datum från å 2009 kommer du alltid att minnas?
Minns stunder, men inte datum.

8. Vad är din största framgång år 2009?
Jag tycker inte jag gör speciellt mkt framgång i någonting.

9. Största misstaget?
Vet inte riktigt ?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Både och skulle jag tro, mest sjuk.

11. Bästa köpet?
Bra fråga, ställ nästa !

12. Vad spendera du mest pengar på?
jag vet inte, tänker inte på sådant. jobbiga frågor !


Vet ni vad, nu orkar jag inte svara på några mer frågor om detta år. Allt jag gör är att satsa på att överleva och ser fram emot att en dag faktiskt kunna leva också, utan oro och ångest. Jävla helvetes skitstövlar, varför gör ni såhär mot mig ! jag vill inte ha ångest när jag vet att jag måste "hem". Jag är besviken, arg och framförallt ledsen. Vad ska jag göra med er?

1 kommentar: