måndag 14 december 2009



Kanske dags och uppdatera? jag satt faktiskt och funderade vad man skulle kunna skriva om. Mitt liv är inte speciellt händelserikt, vilket säger att det finns inte alltid speciellt mycket och uppdatera om, förutom kanske tankar och funderingar. Men det är väl inte allt för intressant va? kanske någon gång, men inte hela tiden. men jag har faktiskt möjligen 2 åtmintone 1 intressant sak och berätta! Fast nu strax kommer syster och Albin, kanske blir att fortsätta skriva senare då istället? hon kommer sätta sig vid denna dator och spela sina Facebook spel ;/. Nåja jag får försöka hitta lugn och ro senare då..och då har säkert klockan blivit vid fyra och då kommer mor hem.



Nej skitsamma nu berättar jag, det är nämligen så att jag ska på festival i sommar! ja visst är det förvånansvärt..jag på festival ! den lilla korta saken som aldrig ser något för alla långa människor. Men det kommer gå bra, Sara berätta att vi ska inte stå längst fram och trängas (tacka gudarna för det!) jag hatar att stå och strängas med folk, det brukar gå mig till vansinne. Men jag ser detta som en utmaning, det kommer garanterat bli skitskoj! Vi ska till Sonisphere Festival 7 Augusti.

  • Iron maide
  • Mötley Crüe
  • Alice Cooper
  • Iggy And The Stooges
  • Slayer
  • Anthrax

Det är några band som kommer dig, jag är väl kanske ingen "stor lyssnare" på någon av banden direkt. Har hört någon låt, lyssnade en del på Alce Copper och Slayer när jag var yngre, Mötley Crüe har man även hört någon låt med. Men det ska bli väldigt spännande, innan det ska vi försöka jobba på Pride Festivalen också. ska försöka spara pengar då och se om man kan hitta några snygga kängor i Stockholm.



Jag har aldrig varit på någon stor festival..eller nej okej räknas Peace And Love? jag tycker inte den var så speciell. Ungefär som Lulekalaset, fast med fler band. Ungefär lika mkt folk på som på LK(Lulekalaset) som jag uppfattade iaf. Men jag inget säga säkert, har somsagt inga siffror att kolla och jämnföra med och inte för att jag heller skulle bry mig. Men Peace And Love kanske inte var lika känt som när jag var där? jag trode faktiskt det var någon typ av "Stads fest" ungefär som LK, hahah. Sen har jag bara varit på Pite Dansar Och Ler och Boden Alive, inget speciellt alls. Det är bara fylla och spya på sådana festivaler, med någon enstaka bra artist. Sen har jag faktiskt varit på Sweden Rock Kryssningen en gång, det var jävligt kul faktiskt!



Men det kan inte vara annat än nyttigt för mig och fara på olika festivaler och kryssningar runt om i Sverige. Tänk vad händelserikt och historier man har och berätta när man blir äldre?. Träffa mycket nytt folk och få nya erfarenheter. Låter jag som en instängd 40åring som aldrig törs ge mig ut i livet?;) men allt kanske bara handlar om kontroll?


Jag är en spontaniker som skiter i hur det går, bara kör på samt som jag är en analytiker som måste ha allt planerat på punkt och pricka. Dubbelmoraliskt va? jag har fått lära mig att det är inte speciellt vanligt, vid just dom två "grupperna." Man brukar oftast vara det ena eller andra, sällan lite av båda två. Men..I'm one of a Kind ! haha. Jag lyckas oftast med det omöjliga ;).

  • Vällta en skoter som ska vara omöjlig att vällta
  • Fastna med skotern när det bara är ca 5cm snö, på en äng
  • Fastna med skotern, när det är perfekt före..pga av att jag är för lätt.
  • Halka på golvet bara av att vända sig om
  • Missa handtaget när jag ska öppna dörrn, när jag inte tittar
  • Växla till fel växel när jag kör och tycker det blir lite "ryckigt"
  • Trycka på gasen när jag ska trycka på bromsen(men det har bara hänt en gång!)

Aja nu orkar jag inte skriva mer.

Ha Det Grait

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar