torsdag 3 maj 2012


Ligger och ser på Sex And The City 2
, för varje gång jag ser dessa filmer blir jag alltid inspirerad till och skriva. Men det hinner inte ta mer än kanske 5min så har all inspiration försvunnit, eller kanske är det idéerna som försvinner som tyvärr uppstår på grund av ett icke händelserikt liv. Vad har hänt denna dag hit tills? vi vaknade upp vid Kl 07:00, Sandra gick upp medan jag fann det mer mysigt och ligga kvar under täcket och slumra till en stund. Senare steg även jag upp, vi tog en dusch och myste lite. Senare for gumman hem, förkylning och illamående, hoppas bara hon mår bättre imorrn, då ska vi fara till byn tillsammans. Då passade jag på och göra mig lite frukost, kokt ägg och linser och sedan en macka med lite smör och groddar.


Hm nu börjar det hagla ute, typiskt vårväder. Nåja snart är det sommar! sol, värme, gräs och bad. Det ska blir underbart med lite värme och glada miner. Dela glädje med sina vänner i solen, skratta, dricka kaffe, kanske äta en mjukglass och bara ha varandra och dela allt. Prata massa strunt(som vi är expert på), stirra på folk och fundera och diskutera om hur deras liv kanske ha varit. Eller som vi gjorde här för någon dag sedan, jag, Pumla och Beck, vi börja diskutera våra framtida barn. Det var fruktansvärt roligt och prata om det, vi kom överns om att våra barn kommer garantera reflektera våra egna personligheter. Tänk att dom en dag kanske sitter på Friends eller eller annat fik och påminner om oss, dock skulle det känns lite som en gammal klyschig film.

Nej ha det grait   



   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar