fredag 11 maj 2012

Hej och Välkommen åter till Sandras stora, ja vad ska man kalla det? stora..historieklubb?. Jag har ett stark begär av och skriva ner några rader om oviktiga saker som händer i mitt liv. Det är faktiskt vad jag har fått höra när jag berättat att jag börjar med bloggen igen, -"Men du skriver ju så ointressanta saker". Ja det kanske stämmer! men dessvärre är detta ett ganska stillastående liv och det kan jag icket råför, eller kan jag?.

Nåja redan där gick det ut för!. kanske blir det bättre med en kopp kaffe. Är det någon mer än jag som märkt att Facebook inte riktigt vill fungera som det ska, när man använder Google Chrome?!. eller det fungerar, men det tar en extremt lång tid!.

Sandra bestämde sig igår för och fara iväg och busa med sin broder på stan igår. Jag var tydligen för tråkig för och umgås med (vilket jag även själv tyckte.). Han var snäll och körde hit för och hämta henne omkring kl;15. Jag öppnar dörren med tandborsten i käften och ber honom komma in, försökte förklara att jag hade inte orkat borsta tänderna först nu(). Han gav mig en lustig blick och jag sa - ;"En cool människa som jag,borstar tänderna precis när hon vill. Här är det inget kvar på att det ska vara ett specifikt klockslag". Eller nu ljög jag!. jag sa det aldrig, men det fanns i tankarna och det är iprincip nästa inte riktigt men nära på och vara samma sak.


LÄS DEN!.
Nåväl dom åkte iväg och jag stannade kvar och läste ur Gustav Marklunds bok So Far So Good So What?. Jag har fått mig väldigt mycket skratt, speciellt när man kommer till vissa delar där man själv är med i, men inte riktigt kommer ihåg pga lite för alkoholhalt i kroppen hehe. Men det är väldigt roligt, speciellt när alla namnen är utbytta och man får försöka luska ur vem som är vem i boken. Jag och en annan kompis vägrade ge efter med och byta ut våra namn, tror ändå inte det är allt för många som känner till oss haha. 

Några timmar senare ringer Sandra mig och frågar om jag kan komma in till stan, mötas och sedan gå tillsammans hem till mig. Javisst sa jag och insåg när jag var på väg till bussen hur dimmigt det var, det tog oss en 1h och 40min och gå till mig, dock stannade vi av några gånger och tittade på den dimmiga naturen runt om oss. Sen stanna vi vid Statoil pga att mitt i allt kommer jag på "Jag har ingen duschtvål?!." Vi gick in och kolla runt, dom hade någon sport aktig som luktar karl, det fick gott och fint duga. Nu kommer jag lukta MAN efter jag duschat!. den kosta dessutom nästan 40kr! hyffa!.

Idag var jag snäll och klev upp med henne kl;07:00, dock tog det lite tid för mig. Vi åt frukost och såg på morgonnyheterna, sedan lyssnade vi på någon skiva som jag direkt somnade till. Vaknar till av att Sandra ska fara iväg till ett möte och kommer på "shit måste sortera tvätten". Jo för jag ska till min syster idag och stanna där till på Söndag, sen fyller hon dessutom år imorrn, hon fyller gammal hihi. Nej lite påfylling i kaffe muggen och kanske börja sortera tvätten. Försökte skapa en rutin och försöka tvätta 1gg/veckan och det höll i 2 veckor. Nu är alla rena kläder sluta, eller åtminstone dom viktiga!.

Ha det Graiit!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar