fredag 4 november 2011

Halv dag idag, oj så kropp och huvud blev glad. Dock har jag börjat svetsa med mig/mag, vilket var väldigt roligt faktiskt. Fick mvg på uppkörningen av PF och vg på uppkörningen av PB, blev väldigt nöjd över betygen, dock var jag inte speciellt nöjd över min PB, den hade kunnat se snyggare ut. Man kanske skulle ta en bild på det man svetsar och lägga upp någon gång?.

Fick skjuts hem igår och faktiskt även idag, vilket i sig uppskattades väldigt mycket. Nu ska här städas för fullt igen, ja jag är en riktig grispelle som hinner skita ner dagen efter jag städat. Till och med Sandra la märke till det, när jag ringde henne igår; - Men..städade inte du i helgen?. Nåja, disken är gjord nu, bara stryka och hänga upp kläder, renbädda, dammsuga, dammtorka, städa toan. Tar en liten pause nu med en kopp kaffe medan jag kollar igen EMP katalogen som precis kom genom brevlådan. Neeeej fan upptäckte precis att jag fått svetsloppor på mina glasögon, undra om man kan gå till en optiker och be dom slipa bort det?.

Skitsamma nu får det vara nog.

Ha det Grait.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar