tisdag 15 november 2011

Vars håller snön hus? det är mitten av November och inte en ända snöflinga på backen? Vissa av mina grannar har nästintill börjat plockat fram lite julpynt, snögubbar, slingor osv. Julkänslan kryper sakta med säkert fram redan nu, funderingar om man ska sätta igång lite julmusik, har redan hunnit spöka i mina tankar. Hur kan man längta efter juletider redan nu? kanske pga falska förhoppningar om en stor familjejul där alla är lyckliga och glada åt varandra. Kanske lever längtan av gammal minnen från förr, när man var yngre. Nåja så länge känslan är en lycklig känsla, tar den ingen vid skada.

På tal om något helt annat, jag spelade lite maxbox (xbox360) här för någon dag sedan. Har inte spelat det på evigheter, fy vad roligt det var. spelade mitt underbara spel F.E.A.R 2 , vilket i sig är mycket bättre än ettan. Eller bättre och bättre, det är bara lite mindre läskigt. Mindre monster och mer krig med soldater, vilket är väldigt uppskattat från min sida. Har väldigt svårt när det gäller monster, får hjärtattack av minsta lilla. Skulle även behöva spela färdigt mitt Bioschock 2, det är också en väldigt roligt spel. Det känns lite mildare än f.e.a.r, det är inga direkta monster? det är mer skumma varelser. Det är nästan lite roligt, jag och Elli hade åtminstone roligt åt detta spel. Bah nu blev jag skit sugen på och spela Bioschock, men nej, ska spela färdigt f.e.a.r.2 först.



Nej nu blir det en kopp kaffe (eller i grund och botten dricker jag faktiskt ur en mugg med kaffe) och sedan, diska och boka tvätt tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar