måndag 31 oktober 2011

Åter igen, vaknade jag upp med solen strålande i mitt fönster, det är alltid lika underbart. Sen att jag sov till 11:30 var en annan sak, men någon ångest fanns där ej!. Vaknade upp med ett leende och ett bra humör. Direkt började jag planera denna dag, duscha, laga mat, boka tvätt tid, fixa nyckeln, ringa ett samtal, städa, diska, handla, hämta ut 2 paket, laga lite mer mat. Ja inte allt för intressant, men det blir en bra dag kan jag lova. Bara inte stressen tar över och drar ner Länkmitt humör, men det tror jag inte.


Måste få medge att denna Halloween? vissa säger att det var och andra inte?, nåja var den allra bästa jag någonsin varit med om. Pumla, jag och Beck hade bokat hotell på Furunäsets hotell och Konfferans och det var otroligt mysigt! Det var på samma hotell som jag och min syster har varit på rollspel på. Vi tog taxi från Piteå Busstation och när vi kliver av taxin berättar kvinnan att detta hotell är en Fd Psykhem, ett såkallt Hospital. När vi ska checka in berättar kvinnan i Lobbyn att Det Okända har varit dör för någon vecka sedan och spelat in, fy fan vad vi blev taggade.

Vi bodde på avdelningen där dom låste in alla Oroliga patienter, dom band fast dom i sängen och när dom skulle mata blev det tvångsmatning. Det fanns även ännu värre avdelningar, men det var inga större problem, dock kunde varken Pumla eller Beck sova, jag sov som en stock.

Nu orkar jag inte fortsätta med detta.

Ha det grait.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar