måndag 12 september 2011




Vad är nu detta, här kommer inlägg tätt efter varandra. Kan det ha med febern och göra, kan det vara detta osociala liv man får, när man är sjuk? man måste på något vis, kunna informera världen om vad som händer kring detta sjuka liv. Kort och gott så händer absolut ingenting just nu. Har nyligen städat till mitt kök, vilket var riktigt skönt, nu är det äntligen rent. Sen gjorde jag mig lite kok-kaffe, men råkades göra det en aning svagt. Men iof försvinner smaklökarna när man blir förkyld, kanske därför?.


Jag måste få erkänna, sen Alexandra drog upp idèn om och fixa en riktigt halloween fest med utstyrsel och den som icket har det, är dessvärre inte välkommen. Tror det kommer bli riktigt jävla super! ser fram emot det väldigt mycket. Dom har redan bestämt vad dom ska ha för utstyrsel, Alexandra tycket jag kunde beställa ett ko-huvud och ha på mig, Pumla hitta Super Mario dräkt eller hans kompis, Luigi, nej jag vette fan hur man stavar hans namn?. Jag är lite mer sugen på en Matrix dräkt,som verkar ganska ball! fast upptäckte precis att den var tillfälligt slut, har en viking dräkt med hjälm sent tidigare, men hade varit kul och prova något nytt. Dock har jag inte använt den fullt ut riktigt, det har oftast blivit ombyte innan man drar ut. Fy fan, man hittar mycket roligt och klä ut sig till, tro det eller ej, men funderade till och med på en utstyrsel med klänning, hör och häpna! i grund och botten är jag väldigt sugen på och klä ut mig till Pirat, eller varför inte ..om jag skall gå på något riktigt enkelt, ha på mig det jag har på skolan helt enkelt. Skulle bara haft en svetshjälm med mig då, kanske kan fara till Ersnäs och låna en av far. Fan kanske man skulle göra det! kanske snor med mig några svetselektroder. Kanske lånar hem ett par svetshandskar från skolan också och mössan förstås.

Nej ha det grait.

2 kommentarer:

  1. Annars finns ju alltid mumie, he billigt också :))
    skriv mer!
    /Puss Cee

    SvaraRadera
  2. Oj haha nu såg det ut som att ja gjorde en dålig ordlek
    KRAM /Cee

    SvaraRadera