lördag 10 september 2011

Basilusker hit och dit det är vad det blir, när man umgås med sjuklingar. Speciellt om man har en väldigt förkyld knös till flickvän, som i sin tur nu är i Turkiet. Beslöt mig igår för och fara till Pumla för och kurera mig med henne, vilket hon blev väldigt glad för. Vi åt massa snask, såg en hel del film och rökte som om det vore sista dagen i livet för oss båda, det fanns inget stopp. Vi skabba ner oss mer än vad vi redan var och skratta åt allt som inte var roligt, dock tyckte vi det var väldigt roligt. Vi somna på soffan till serien Sex And The City och höll på huttra ihjäl oss av feber frossa. Pumla blev väldigt illa till mods, när hon upptäckte hur varig och sårig hals jag har, hon hade nämligen aldrig sett en sådan uppriven hals förut.

Nu sitter hon nedanför mig mitt emot sin spegel och gör sig ordning, för middag med sin familj. Jag skall stanna kvar och studera min sista teori jag har kvar i skolan, Gas och Lödning. Det är extremt svårt och kanske inte allt för intressant, men väldigt viktigt och kunna när det gäller svetsning. Har hunnit vara på möte med Ola Jägare och fixa min förlängning och samt diskutera om en annan utbildning i Kalix, CNC som min kära tremänning går. Han tyckte absolut att jag skulle söka till den, efter att min nuvarande utbildning tar slut. Måste medge just nu att vi lyssnar på extrem musik dvs Spice Girls - Wannabe man kan inte låta bli och digga lite åt sidorna medan man skriver detta otroligt roliga, entusiastiska, intressanta, allmänbildade blogginlägg, eller vad säger ni?

Tidigare var jag och pumla på dejt med Emelie och hennes karl Emil, jag fick prova sushi för första gången. Det var inte riktigt min grej kom jag fram till. Det var inte allt för äckligt, men den där obehagliga konsistensen var lite svår och smälta. Nej nu får det räcka.


Ha det grait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar