fredag 3 december 2010

Nu var det ett bra tag sedan. Efter lite tjat från Alexandra, har jag bestämt mig för att försöka uppdatera lite. Anledningen till att jag inte uppdatera är pga inget intressant har hänt, inget som man vill dela med sig åtminstone. Men något ska man väl alltid finna och berätta om, bara och försöka fundera ut..hmm.


En rolig sak om har inträffat, är att jag har flyttat. Nu har jag min etta på 47.5kvm på Hertsön, den är otroligt mysig. Kanske skulle ta mig i kragen och lägga upp några kort på den, när jag väl finner orken till det. Nu har jag delvis varit i Ersnäs till och från, men det har sin anledning. Men idag ska jag hem, till lägenheten. Imorgon ska jag verkligen ta tag i och städa, få det rent, det behövs verkligen, dammsuga, skura, putsa och dona.


Påtal om ingenting, jag och min syster har fått en väldigt speciell och spännande grej i julklapp, av vår mor. Det heter "Mordet på Furunäset",




-
Njut av en middag i dödligt sällskap. Mordet på Furunäset är en annorlunda och spännande upplevelse där du själv aktivt deltar i jakten på mördaren. Kvällen bjuder på allt från maffia till galna överläkare och skumma patienter.





Det kommer bli grymt spännande! Det fanns och kunna fara på middag där över dagen och försöka lösa detta och även boka hotellrum och sova över. Vi ska dock bara vara över dagen, det var ganska dyrt, men är fruktansvärt nöjd ändå. Det första jag tänkte efter jag berättat för min mor och syster om denna annons var "Den dagen man har råd och gå på något sånt här kul". Någon dag senare när jag är med min syster berättar hon, att mor har betalat så vi får gå på det. Smilbanden for upp i skyn och jag börja diskutera för fullt hur spännande och kul det kommer bli; "Tänk om vi kommer så se dittan och dattan och tänk om det händer! tänk om vi listar ut vem mördaren är och blabla".



Nej nu får det räcka, mat på gång nu.


Ha Det Grait

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar