tisdag 7 december 2010

Detta blir första inlägget, från denna lägenhet. Hur intressant det nu än är och veta, väldigt otroligt, fenomenalt intressant, erkänn. Nej nu tänkte jag berätta om lite allt och inget, dvs helger och veckor som varit, eller som jag tidigare inte orka nämna om?.

I helgen blev jag bjuden av Cappe och Linn och följa med till Krogen, på Ripan. Efter lite velande hit och dit samma dag/kväll som vi skulle ut bestämde jag mig,; ja vafan, varför inte, spontantripp brukar bli ganska trevliga ändå". Vi kom dit, tog en öl och satt oss, titta runt och snacka lite, var inte allt för mycket folk där, men riktigt trevligt ändå må jag säga.


Jag tror för övrigt att jag inte kommer finna ork, till och berätta allt som hänt tidigare. Det är en hel del och det mesta består av tragedi. Nåja, idag (Onsdag?) for jag till Lisa och Gustav i Gammelstan och hälsa på. Beck och Alexandra var redan där, direkt när jag kom bar det av till Ica. Sen hem till Lisa igen och se på massa film och käka lite, allt mellan mat och snask. Senare for Gustav och träna med Janne, medan vi satt kvar och kritisera alla filmer vi såg. Men det var riktigt kul, Alexandra kommentera om att jag nickar alltid med huvudet efter jag avslutat en mening eller frågat något? och överdriften hon gjorde fick mig och i princip dö av skratt! det såg hysteriskt roligt ut. Min dag har varit super, av de få timmar jag hann med, mkt skratt, mat, fnitter och fina vänner. Men jag vägrar vara den där jävla hyenan i Lejonkungen, jag är Simba, sådeså! ^^


Sen sen ..tja kommer jag inte på något mer och berätta om? börjar bli lite rosslig. Aja får hoppas jag blir frisk snart igen. men nu kanske det blir en kaffekopp, men endast en!.

Ha Det grait!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar