måndag 22 februari 2010

Vad ska man göra av denna dag? min ide för denna dag, blev inte som planerat. Tanken var att åka in till bibblo och låna några böcker, möjligen sitta där och läsa. Jag har börjat gå på möte med mor och syster angående "problem" som funnits länge i denna familj. Tänker inte gå djupare och förklara mer om det, men vi fick tips och råd om böcker man kan låna/köpa som är bra och ha. Men jag orkade int pallra mig in pga jag var otroligt trött och dessutom vet jag inte riktigt om jag har lösa pengar för bussen.


- jaha, vad fan ska jag göra då?. Vad allt jag tänkte. Jag är ganska less på och sitta hemma och inte ha något och göra på veckodagarna. Men nu har jag faktiskt kommit på ett litet schema som ger lite kreativitet. jag blev nästan överlycklig när jag kom på den, den är dock inte alls speciell. Men det är ändå en plan på vad man kan göra denna dag. Jag ska duscha, tvätta, hämta in tidningen, städa mitt rum och möjligen spela lite tv-spel.



Egentligen skulle jag vilja ha sol, värme och några vänner omkring mig. Far ut till någon härlig backe och lära mig åka snowboard, ha en kamera med och fota massa minnen. Om inte snowboard skulle fungera hade jag kunnat ta mina gamla korta slalomskidor som ser ut och vara från 1800-talet. Men vem vet, det kanske inträffar senare någon gång.



Nej nu är det bara och ta tjuren i hornen och sätta igång med planerna!



Ha Det Grait !

1 kommentar:

  1. Med ett nystan garn och ett par stickor kommer man långt och tiden går snabbt =)

    Hälsningar Mozzi

    SvaraRadera