torsdag 4 februari 2010

God Morgon! Nu sitter jag här, 07:03 på Fredag morgon och inte en blund har jag fått. Försöker hålka i mig en del kaffe, för att hålla mig någorlunda pigg. Jag har en liten ivrig känsla inom mig idag, men jag tror kaffet kan ha mycket med det och göra, kaffe-ruset.


Igår var vi och köpte en Ford Fokus-99:a. Den var väldigt fin, dock gilla jag inte riktigt färgen på lacken, men det är inte min bil, då spelar det ingen större roll. Men den var bekväm, pigg, bränslesnål (disel). När jag satt mig i passagerar sätet känndes det lite ovant med all utrymme för bena. Jag har varit mer van vid min trånga lilla Golf. Juste, vi har sålt Hi luxen den 3/4. Det skar lite i pappas hjärta när han såg sin bil åka iväg, han tyckte om den bilen väldigt mycket. Den var en perfekt bil för oss, men dessvärre var den för dyr och köra.








Nu ska jag avslöja en liten hemlis! iof vet 2st om den, men jag har inte velja berätta den för allt och alla, för då blir det gnäll och gnat "lägg pengarna på detta eller lägg pengarna på dattan". Nåja nu kommer det, jag har köpt en väldigt roande rolig grejj jag tidigare funderat på, men inte riktigt laggt pengar på. En Ipod Tuch! Med tanken på att det inte blev av och fara till Sara, köpte jag mig den. Nu vill jag inte höra något gnäll om det ;7. Så, nu är den lilla hemlisen ute.






...det var något mer jag tänkte skriva om, men det flög mig ur minnet??!. Sara kommer även hem nu, i några dagar bara. Får se om vi hinner träffas, annars kommer hon hem V7 också. Fan, mitt kaffe har redan kallnat. Nåväl, det blir nog en morgonpromenad senare och bära in 2 kärrer ved.



Joo, nu minns jag vad jag tänkte tillägga! Jag har som sagt blivit förkyld, men otroligt nog helt ..otroligt..är det som en..simpel vanlig enkel förkyldning!..det är knappt någon snuva, ingen feber, halsen fungerar perfekt, ingen förlamad kropp eller sprängade bihålor eller huvud. Jag har enbart lite nästäppa och kanske lite lite pytte tjorv med halsen och..ja munsår som nu håller på läka. Men mer än så är det inte, är det inte otroligt?! alla som känner mig, vet hur sjuk jag brukar bli, när jag blir förkyld. Det känns som en "normal förkyldning", inte för att man kan säga vad som är mer normalt och inte normalt med förkyldning, men kanske mer av den..milda symptom förkyldningen. Det värsta med allt är bara att jag nyser som en..som proser i snövit!..han hette väl så?.


Nej nu ska jag gå och..göra..någonting..dricka mer kaffe !


Kukeliku(k)! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar