tisdag 10 november 2009

Tisdag kväll

Goder Afton gott folk!

Jag är äntligen..nästan frisk! bara halsen som tjorvar lite för mig. Oftast så det blir för mig, när den värsta delen av förkylningen är över, då börjar halsen. Folk verkar tro att jag haft svininfluensan. Men det kan jag lova er, att jag INTE haft, bara en vanlig förkylning med lite feber. Jag oroade mig ett tag där om jag smittat Tomas och Alexandra, men det tror jag faktiskt inte, smittan sker inte över några timmar. Det tar ca 2-3 dagar att bryta ut och dom blev sjuk dagen efter, inte ens 24h tog det. Jag är ganska orolig över Alexandra, hon verkar vara väldigt sjuk nu, får hålla tummarna på att det inte är svininfluensan! Däremot tror jag att jag råkats smitta min syster och hon i sin tur Albin, men hon viste att jag var sjuk och ändå kom hon och hälsa på!. Inte ville jag sitta och trycka uppe i mitt rum med mina ihärdiga bakterier.


Vad mer? ..jo jag är bjuden till Casper i helgen på fiesta, rackarn fyller även år! sen är jag även bjuden att följa med Britta till Umeå till hennes syter på Fredag. Jag har lite beslutsångest om jag ska vara ärlig, Umeå lät väldigt kul, men samtidigt vill jag gratta Casper. Men vad säger min ekonomi? skulle tippa på - nej stanna hemma!


Vad enkelt om Sara var hemma, då hade jag farit dit istället. Jag gillar verkligen hennes släkt, dom är hur härliga och underbara som helst. Det känns som dom kommer med öppen famn mot mig och ropar "välkommen!" trivs väldigt bra i Haparanda. Nu är det inte bara skoter som gäller, när jag är där ;). Längtar tills Sara kommer hem <3



Det är otroligt mycket jag känner, att jag saknar. Tiderna med Pumla och Beck, ser när ni var och köra skoter neck medan jag filmar mitt inatten ;D basta, förstöra skidspår med skotern, raca med andra, feta oss i stugan, grilla korv i kaminen(haha). Nåja det är ju vintern nu! det betyder iaf skoter!! ..nej jag orkar inte vara mer nostalgisk nu.


Ha det grait !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar