onsdag 11 november 2009

badhus och muffin

Imorgon kommer bli en rolig dag med lyx. Jag och Milla ska nämligen till Bodenbadet och bada med spa, eller vad det nu hette? Det ska bli hur kul som helst! bada och busa, sen varva ner oss i en lyxig bubbelpool ;). Det väcker gamla minnen från det när vi var yngre. Våra spontana idéer om att bara mitt iallt fara och bada, eller åka buss någonstans, pierca oss eller bara göra något helt annat. Det kommer bli så fruktansvärt kul, det var år och dagar sedan jag badade sist. Vi badade väldigt ofta jag och Milla när vi var små, pite, boden och här på Pontusbadet. Jag kommer ihåg den där fyrkantiga frigolit grejjen vi alltid lekte och härja med. Nej det komemr bli hur kul som helst!


Nu nyligt har jag faktiskt bakat chokladmuffins. Dom blev perfekt, är man äkta bagare så är man! ;) Blev rätt nöjd, första gången jag bakat det, helt själv. En guldstjärna i kanten åt mig *.
Sen har jag inte gjort allt för mycket idag, vakna sent..och fick ångest utav det. jo jag har sökt ltie jobb, ska fortsätta med det, tänkte försöka pallra mig in på storheden och kolla runt där. ska kolla runt på lite mer olika skolor också. Justefan..tvätten!! nu måste jag springa och hämta den !

ha en bra 11november dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar