lördag 5 september 2009

Hms

Jag finner inget intressant att skriva om egentligen. Medtanken på att det var ca 100år sedan jag blogga sist, tänkte jag att det var kanske dags! Men då var det att komma på något, att skriva.


Det är nästan alltid lika svårt
, kan bero på att det inte händer något speciellt i livet nu?
Jag ska ner till Sara snart, förhoppningsvis! längtan är enorm och jag klättrar längst väggarna. Men vad gör man? det är ungefär som att jag skulle ha en påse, som fylls med ..kärlek, som måste tömas då och då, annars sprängs den. Nåja, det är tur att jag har mina djur och herr Ko ;)men han passar mer som en kudde.


Påtal om ingenting, är det fruktansvärt varmt! och..juste..jag är förkyld, IGEN. Vad ska det var 4 eller 5te gången nu? jag vet att det flesta tänker "vad ovanligt..NOT" det kanske har blivit något, som bara tillhör mig. Men den är iaf på bättringsväg nu, måntro vars jag kan ha fått den ifrån. Först nu jag har märkt, att allt och alla är förkylda, inte innan.
Nej nu blir det film! SAW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar