tisdag 22 september 2009

Uppdatering

Nu känns det som en riktig höst. Dagarna är kyliga och löven har alla möjliga färger. Älgjakten pågår överallt och man känner sig enbart trött, om dagarna.
Men helgen har varit underbar ändå <3

Min älskling kom hem, i Torsdags. Jag for till Kallax för att möta upp henne. Tänkte vara extra romantisk, så jag träffade Britta innan och vi gick in på en blomaffär, där jag köpte 3 röda rosor till gumman min. Känndes som att jag och Britta vandra runt i hundra år, på stan. Men det var trevligt! förutom att vi frös som två jehun haha. Men senare gick äntligen min buss och jag drog mig till Kallax. Fy farao vad jag kännde mig nervös, konstigt nog. Hjärtat slog volter, när jag såg Sara komma ned för rulltrappan, för att hämta upp sin resväska. Jag kunde inget annat än att le. Det blev kramar och pussar, sen gick vi hand i hand till bussen. Jag kan inte beskriva med ord, hur hela jag bara..blev hel på en sekund igen. Bara få ha hennes hand i min, igen, känna hennes läppar mot mina, känna närheten vid min sida. Hur hon strök mig längst nacke och rygg . Se hennes leende, krama henne <3>

Fredagkväll blev det en spontan resa till Beck! jag var sugen på att umgås och dricka lite
öl eller någon drink. Becker säger till mig i telefon, kom hit då, jag hämtar dig på Rånebusstation. Omptimist som jag är(klockan var nämligen kring 22:00), trodde jag såklart att det inte gick någon buss. Men se så fel jag hade, det gick en buss 22:40. Jag packade ihop mina grejjer snabbt och hörde om mina föräldrar kunde skjutsa mig till e4:an. Som vanligt var bussen ca 15min sen. Men jag pratade med Beck i telefon, så det gjorde inte allt för mycket, bortsett från kylan.
Jag anländer till Råne och Beck plockar upp mig, vi far förbi en mack för att köpa juice till drinkarna jag skulle blanda, sen raka vägen hem till Beck. Drinkarna blev inte allt för goda, men ölen fanns till, vilket gjorde att det jämnade ut sig ;). Omkring 03:45 (då jag är skittrött och vill sova) säger Beck; - Nej Nunn, nu ska vi dricka mer och spela skittunnan!.
Det var bara att härda ut och vi var i säng kring halv fem på morgonen. Vi skulle för övrigt upp kring 10 tiden, då Beck skulle skjutsa mig till Kalix busstation.
Senare var jag framme i Happis och älskling mötte upp mig
Senare inna vi skulle fara, låg vi och mös på sängen. Utan kudde, bara tvärs över sängen. Ingen nackspärr eller något. Det var verkligen mysigt, när vi klev upp sakna jag hennes varma famn. Började ju frysa ;( Hennes far och Eva skjutsa in oss till Kallax, nästan hela vägen höll vi hand <3.
Det var tvungen att säga hejdå..igen. Men jag ska ner dit om några veckor! jag smet till Alexandra för att slippa fara hem direkt. Nu sitter jag här ovh ska skicka in mitt cv till min coach ledare på Lernia, sen maila min handläggare på Af för uppdaterande av arbetssituation. usch, vad jag INTE gillar arbetsförmedlingen.
Nej nu orkar jag inte skriva mer.
ha det grait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar