lördag 12 september 2009

Holy Crap

Idag finns det en del att göra ! Ska åtminstone försöka ta tag och göra det, det skadar inte att göra lite nytta, eller hur?


Nej, nu har jag en liten lista. Inte skriftligt, utan i huvet ;) då får vi se hur mycket utan den, jag kommer orka göra. ibland fallar det ur minnet och ibland finner man bar aingen ork att göra det. Tror alla känner igen sig vid det.

  • Städa hela badrummet på övervåningen
  • Dammsuga hela övervåningen
  • Skura golvet i mitt rum?
  • Skicka mail till folkhögskolan i Öjebyn
  • Fortsätta skriva på låten
  • Plugga teori
  • Gå ut och gå med hunden

Tror ni jag kommer orka göra allt detta? Sen ska jag kanske träffa Beck, om det blir att hon kommer, vill säga. Hon Skulle noppra mina ögonbryn. Jag är väl en sån där udda kvinnlig gestalet, som inte kan dom där speciella grejjerna en kvinna ska kunna? men hon lyckas göra dom riktigt fina :) Men det beror på om hon kommer, som sagt, *hålla tummarna*.
Sen skall vi grilla idag, det blir smaskens. Man skulle bara haft en öl till det! ..justja, Elli ska komma förbi och låna min ena laddare, till mobilen, juste! Sen frågade Casper om jag ville följa med till någon förfest och pimla lite öl och ta det lugnt. Ändå en hyffsat fullsatt dag, om det blir av. Hade lovat mig själv egentligen, att vara nykter åtmintone en helg. Ååh, varför kan inte alla flytta till Ersnäs? tänk vad härligt, en lugn och fin by utan anklagelser från garnar och annat folk. Sitta och skratta, umgås och njuta av lugnet. Kanske gå och klappa någon häst, eller varför inte ett får ;)

Hms, vad mer då? jo jag vill ha vinter NU..nu nu nu nu. Åtminstone höst! då får man klä på sig ordentligt och krypa ner i alla varma kläder. Sitta ute och umgås, knäppa någon öl :D ..där kom ölen igen. Jag som skulle börja med cider igen, vi får väl se hur det går :P
Joo, jag har köpt tredje boken av twilight nu! wohoo, blir att läsa en massa heheee ;) love it!
egentligen skulle jag behöva beställa hela serien av isfolket också, är rätt nyfiken hur den serien kommer sluta. Ajja, nu ska jag inte låta allt för nördig med fantasyböcker.

Nej, nu ska jag ner och röka, innan jag tar tag i alla sysslor. Ha det grait!

Ps, I miss you Baby <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar