lördag 22 augusti 2009

Tjofräs

Jag avskyr dessa nätter, det är mörkt och ensamt. Man sitter ensam, stirrar in i en vägg och funderar, vad kan jag sysselsätta mig med. Man är trött men ändå pigg, oftast vill jag ut och gå..men då kommer min lilla ..rädsla..mörkrädd. usch creepy, blir totalt paranoid och tror att det är något farligt överallt. Det är ingen kul grej, inget jag råder till att bli! ;P



Nej jag orkar inte skriva, kommer inte på något. Massa bra filmer på tv, men självklart har vi inga kanaler! jippi..kand et bli mer tråkgit..hms jo jag har tappat bort mitt plektrum, spelade gitarr med en pappbit idag. Det gick, jag fick ut det jag ville åtminstone. Btw påtal om ingenting, jag var finklädd idag, eller lite mer välklädd än vad jag brukar. Tajta svarta byxer och ett tajt svart linne! Har under den senaste tiden bara gått i pösigt och stort, men jag ville klä upp mig lite..bättre iaf. Ibland försöker man söka uppmärksamhet för att hjälpa självförtroendet, men det krävs mer än att klä ut sig så, antar jag. Hms..hah vilken grejj att skriva. Det var en smula komiskt faktiskt, när jag läste det igen. Men jag kände mig finare iaf ! ^^ imorrn/idag blir det blåa tajta jeansen med dragkedja där bak och kanske skjorta eller..något av tröjorna på emp, dom finare alltså inte t-shirtarna. Längesen jag hade skjorta, måntro om det blir den blå eller svarta?


Hittade ändå något att skriva om, woho..*ironiskt hoan:de* dock var det mindre intressant att läsa om, tror knappt någon läser min blogg. Men de som gör det får en guldstjärna i kanten * =)
Fuul smilis! nej ut och ta en rök för att lugna nerverna.


Gröt är gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar