lördag 24 juli 2010

- Varför minst tre av allt??

Idag har jag rensat badrummet på övervåningen. Hade minst 3 saker av allt, varför köper man en produkt, om man vet att man redan har en eller två exemplar av den redan?. Parfymer, body lotion, hårspary, tvålar, hårfärg(dock var det mors), någon typ av raklödder för bena, brun utan sol, solskydd osv. Det mesta av alla produkter jag hitta var Mors, mina bestod av 4st hårspray med 3st påfyllningsflaskor, 4st body lotion, 3st parfymer och 3 tvålar.

Jag har dock inte orka ta mig tid, till och kolla igenom mors smink-lådor, sminket som finns där är bara sisådär 100år gammalt, varför sparar man på sådant???, det är helt obegripligt. Men hon är nog en sådan som mig, sminkar sig sällan, eller är det jag som blir som henne då? nåja, jag köper inte nya produkter av det åtminstone! försöker använda färdigt det som finns, det kallas att försöka vara ekonomisk, har jag lärt mig en gång i tiden. Ibland vandrar tankarna mot min Mor, om hon vet vad det ordet betyder, ibland tvivlar jag.



I övrigt har jag inte gjort allt för mycket idag, vaknade 9:30 klädde på mig och började och städa rummet. Senare blir det och tvätta och grilla lite mat och senare se en film jag köpte igår efter jobbet. Nej, kanske ska man ta sig ann och rensa mor smink? jo, så får det bli.

Ha Det Grait

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar