onsdag 14 juli 2010


- Vad i helvete Kenneth, du har ju grävt hål i väggen!
Jag finner den reklamen lite roande faktiskt, från Bandit Rock 106.3 (nej inte gör jag reklam).


Det är lite underligt väder ute, varierar mellan mulet och sol med regnskurar. Men det är varmt och fuktigt, i helgen var det kanon väder. När jag kom hem efter jobbet, upptäckte jag att min gamla gunghäst var ute. Det skapade minnen från den yngre barndomen.

På lördagen blev det grillning hos Krille och jag provade köpa en annan öl som hette HELL! ..den smaka parfym, inte ett lyckat köp, dessutom kosta den 22kr. Efter det blev det och köra mitt öl-spel, men dom var tråkiga och ville inte köra efter reglerna. En stund efter det blev det Ersnäs-Puben, där jag traska in gratis utan att vakten sa något.


Lyckades gömma ölen så jag kunde gå ut med den också, vakten sa ingenting. Trotts att jag upptäckte, att han stod brevid mig och pratade med någon annan, medan jag stod och prata med en skåns Tobias(tror jag han hette?). Väder höll sig hela kvällen, roligaste den dagen var när en viss människa for och dök ner till brännässlorna. Det såg otroligt roligt ut, men jag tyckte lite synd om henne. Nåja, det blev en balansrubbning pga alkoholen för henne. Vem har inte varit med om det?.


Nej jag måste bikta mig nu för de få bloggläsare som finns där. Jag har inte rökt något ännu, har inte känt något sug, för än nu när det kom i mina tankar. Nu blir det lite kaffe till detta, ha det grait.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar