tisdag 8 mars 2011

Våren är snart här, det känns i luften. Det börjar dofta annorlunda, den där doften som man bara känner, när våren är på väg. Vårfåglarna börjar kvittra, solen tittar fram och det börjar bli varmgrader ute. Man ser hur snön försvinner och hur isen smälter bort, nu blev jag sugen på och fara ut för och pimpla.


Nåväl, idag blir det pass på gymmet. Kommer dock inte riktigt ihåg vad det var för typ av pass? vi gick och boka det direkt efter vi gymmat klart igår. Glömsk som jag är, glömde jag såklart min bush hemma igår. Men det gick lika bra och gymma för det, underbar personal. Fick även min bage av dom, kanske kan snöra den andra nu? haha.


Sitter i köket och dricker en kopp kaffe, kokt kaffe dessutom. Har fått en kaffekanna av min kära mor och det finns inget bättre kaffe än kokkaffe nom nom. Ska strax fara till SSAB och lämna drogtest och sedan vid 17tiden har vi passet på gymmet. När jag kommer hem blir det till och diska, möjligen kanske dammsuga. Nu till helgen kommer lilla Lovisa hit, har lovat och fara på Teknikenshus med henne. Får hoppas inträdet inte är allt för dyrt, kanske blir Leos Lekland annars?. Ska se om man kan dra med sig någon polare om fallet skulle vara på det viset.


Äsch, Ha det grait.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar