torsdag 3 mars 2011

Dra på trissor, nu ska jag blogga lite. Jag är inte allt för aktiv på min blogg, men det blir svårt utan motivation. Nu har jag fått helg, eller lång ledigt kan man väl mer säga. Men jag saknar redan min fina klasskamrater. Även om allt går åt helvete och man vill slå sönder allt som finns i ens närhet, slutar det alltid med att man sitter och skrattar. Har aldrig skrattat så mycket, som jag gör när jag är i skolan. Det är helt fantastiskt.


Igår bjöd dom med mig ut på krogen, Alexandra, Mimmi och Carro. Det var tydligen gratis inträdet på Kafelino, dock var det garderob 20kr, men det kan nog dom flesta lägga ut. Vi hade en riktigt trevlig kväll, träffade massa människor. Efter ett tag gick jag ut och rökte, var otroligt trött och behövde lite friskluft. Börja prata med en söt kille och hans polare, som sedan kom och satt sig med oss. Vi stod och diskutera hockey och massa annat, riktigt trevligt. Men vid 01:30 runda jag av och for hem, hade som sagt klivit upp 5:15. Fick nyligen veta att när jag blir full och väldigt trött, börjar jag tydligen kisa med ögonen haha.

Idag ska jag försöka göra ett ryck och städa lite, Elvira kommer hit imorrn och Lovisa kommer nästa helg, min systers två döttrar. Behöver även handla en del, betala lite räkningar osv. Men min kropp gör uppror idag, känner mig totalt slut och yr, skulle kunna sova bort hela dagen, men det finns det inte tid för. Vill gymma idag också, men vet inte alls om jag kommer orka. Juste, måste beställa Ritningsläsningen abc bok också.


Nej om man skulle försöka sätta igång med städningen.

Ha det grait

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar