söndag 9 januari 2011

Nu är jag riktigt kreativ och skriver dagen efter, jag skrev förra inlägget!. Dock försvann all inspiration, till vad man kunde skriva om?.

Sitter och rör om i min tekopp, med en sked som har honung på sig. Vakna åter igen av hosta, när det väl sätter i gång verkar det inte vilja sluta. Iblan
d blir det tills man spyr, ibland blir det att man får chippa efter luft. Det är väldigt frustrerande, det vill aldrig sluta klia. Nåja man kanske får tränade magmuskler av det? haha. Käkar Echinagard, kan itne ritkigt förklara smaken på den, men den är otroligt äcklig. Avsky till mitt imunförsvar.



Det snöar för fullt ute, blir ingen skoter idag. Hade sett fram emot det, ganska mycket. Kanske kan gå ut och göra någon nytta ändå, bära in ved åt förälkdrarna kanske. Det är helt otroligt att jag kan göra det frivilligt. Saknar min by, "Det är hit man kommer, när man kommer hem". Kanske blir en promenad åtminstone. Kanske till och med är lite finurlig och tar på sig täckbyxor.

Nej skitsamma, detta blev ett otroligt ointressant inlägg.
Följ med snöflingan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar