måndag 31 januari 2011

Ibland önskar jag, att man inte vore en sådan prylmänniska. Hittade en HTC Wildfire i svart, som jag fruktansvärt gärna vill ha. Försökte beställa den, men det kom att det var fel på sidan hela tiden. Då slog det mig;"Kanske är det ett tecken?", min mobil jag har nu, är knappt 1år gammal. Den har en otroligt bra HD kamera som jag älskar. Speciellt nu under vinter, när man åker ut med skotern och tar lite bilder. Egentligen vill jag ha en ny el och akustisk mickad gitarr, det skulle inte sitta fel för fem öre. Kanske till och med ett litet studiosystem med ett lätt använt pa?. Drömmarna får vandra vidare till den dagen man känner sig lite extra rik.


Så fort pengarna börjar komma, ska jag införskaffa busskort, gymkort och lite andra gymgrejer. Nu ska jag ta tag i träningen och komma i form, igen. Har fått större muskler på, ja vad heter dom? brukar kalla dom för "runk muskler" haha, sen jag börjat skolan. Måste vara från när man använder slagg hackan, skillnade syns när man jämför båda armarna. Det ser lite lustigt ut, får träna upp vänster arm.


Sen har jag planer på och införskaffa lite saker till hemmet också. Nya gardiner, sängkläder, lampor, ljus, tavlor osv. Juste, skulle behöva införskaffa lite nya kläder! mina börjar bli rätt uråldriga, före dinosauriernas tid. Nåja är inte den modernaste människan och har aldrig varit. Högteknologi med maskiner som arbetar, vad är det? här använder vi rå styrka istället, haha. Jo jag vet, det blev lite överdrivet.


Är vansinnigt sugen på en kopp kaffe, men kommer koffeinet in i kroppen, kommer jag aldrig lyckas finna någon sömn och då lär jag vara död på skolan imorrn. Ska ta en varm och skön dusch strax och sedan krypa till kojs.


Ha det grait

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar