onsdag 24 juni 2009

Nu är det Sommar !

Äntligen, har sommarens värme kommit!
på Fredag blir det till och med 29 varmgrader här. Fy så underbart det skall bli <3


Idag blev årets första dopp, var till vallen med Elli. Vi hade med oss kaffe, fika och cigg. Det ända som saknades var ölen ;) Solen sken och det var underbart, förutom alla jävla bräns och röda små myror som kom smygandes. Efter en stunds solning, bestämmde vi oss för att ta ett dopp. kallt var det, men det gick ändå. Skönt som bara den. En liten strandplätt, helt för oss själva, dock är det ett kolla lite länge bort. Men det var inga problem, vi hade stranden för oss själva! Vi satt och dunka Creedence påvägen dit och hem, hur kul som helst <3.>Vi planerade att fara dit imorrn också, men tyvärr måste jag jobba med min mor pga personlabrist. Att alla jävlar bara " mitt i allt " blir sjuka nu. Jag jobbar även fast jag har feber, täpp rinande näsa, ingen röst och kraxar som en kråka. Såfort någon annan blir liite sjuk, eller har liite ont i en fot eller ben, då måste dom vara lediga hela veckan. Man ska inte känna efter så mycket. Nåväl för att jag vet hur det är, men det är lite löjligt. På ett sätt är det bra, för då får jag mer jobb, mer jobb = mer PENGAR.


Nåväl
behöver inte jobba hela dagen iaf. Mor var snäll och sa att jag kunde sluta kl16, ist för 18.
Då hinner man vara ute liite av dagen. Jo..jag vill ha en ny telefon! en med mycket teknik och bra kamera. vet några, men alla är för dyra för min låga ekonomi. kanske en Iphone touch, eller Nokia n96?



















1 kommentar: