tisdag 23 juni 2009

21år idag och en ny blogg !

Ja, nu fyller man 21år och som pressent till mig själv, skaffa jag en ny blogg ;) denna verkar lite fränare att leka med, än blogg.se.

Dagen har gått fint, blev äntligen godkänd i delen vi höll på med i körskolan!
På vägen hem höll jag på att smälta bort, så jävla varmt och vindstilla som det har varit idag.
Svettades extra mycket pga äckel mensen. Kanske man skulle börja ta p-piller för att slippa den??


I övrigt har jag fått lite pressenter faktiskt. Samanlagt 3kortlekar, choklad, dricka, ett armband av syster yngsta dotter (från dollarstore) och andra boken av Twilligt. Dock var den i pocket form, men men. Nog ska den gå att läsa ändå. Mer pressenter kommer till helgen ..weii..blev ungefär lika förvånad som vid jul, att man får så många pressenter, vid denna ålder.


Sen, mina god vänner, vad det gäller mina piercingar, som jag av någon anledning har..spyttbort sen förra helgen (tummen upp), skall jag skaffa två hästskor på varsin sida, av läppen och taggen i mitten. Det blir nog ganska mycket enklare och hålla reda på, eller vad tror ni? Nå, detta får väl räcka. hade velja ha en fräckare textstil, men alla såg iprincip likadana ut. Nåja man får väl krångla sig vidare!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar